מה זה סיור ווירטואלי

מה זה סיור ווירטואלי

סיור ווירטואלי הוא כרטיס ביקור של העסק שלך, שנותן אפשרות צפייה 360° בכל המקום פנים וחוץ.

עם הממשק החדשני שלנו קל ונוח מתמיד לשתף ולהציג מידע אודות העסק. בנוסף תוכלו להתקשר, לשלוח הודעה או מייל, לבצעה הזמנה או כל שירות אחר ישירות מהסיור הווירטואלי ללא צורך להיכנס לאתר חיצוני.

צילום סיור ווירטואלי

צילום סיור ווירטואלי

צילום סיור וירטואלי מורכב מצילום פנורמי של מספר מקומות בצורה מחמיאה של העסק, לתת לאנשים שלא היו באותו מקום או שלא יצא להם לראות את כולו סיפור מההתחלה עד לסוף עם דגש על מקומות מסוימים. לפעמים יש צורך בצילום 360° מהאוויר של המקום שנותן ממד אחר לסיור.

כאשר אנחנו באים ומצלמים את המקום, אנחנו שמים לב לפרטים הקטנים עם זה בצילום ובמיוחד בעריכה של כל תמונה, לפעמים יש פרטים שרוצים להוריד אם זה חוט חשמל או עובד של המקום. השלב הבא הוא להתאים את ממשק הסיור לאותו עסק בצורה מושלמת.

ממשק סיור הווירטואלי שלנו

ממשק סיור הווירטואלי שלנו

ממשק הסיור הווירטואלי שלנו הוא ייחודי והכי חדשני בשוק, אחרי הרבה חוות דעת שקבלנו מאנשים החלטנו לפתח ממשק קל ונוח לשימוש המתאים את עצמו לכל מכשיר: מחשב, טאבלט ומכשיר סלולרי.

היום יותר מתמיד אנשים מעדיפים להשתמש במכשיר סלולרי מאשר מחשב, זה היה דגש חשוב תוך כדי פיתוח הממשק. לא חייבים לקנות את המחשב הכי חזק או סמארטפון הכי משוכלל. הממשק שלנו מתאים את עצמו בצורה אוטומטית, לא משנה באיזה מכשיר תשתמשו חווית הצפייה ונוחות השימוש תהיה אותו הדבר.

יתרונות של סיור ווירטואלי

יתרונות של סיור וירטואלי

היתרון הכי בולט של סיור ווירטואלי הוא לאפשר לאנשים לצפות ולחוות את העסק שלך מכל מקום אם זה בבית מהמחשב או בדרכים דרך הסמארטפון, לתת להם לבחור את זוויות הצפייה.

סיור ווירטואלי הוא סוג של כרטיס ביקור של העסק שלך, שנותן שקיפות מלאה של המקום ומספק מידע מפורט אודותיו.

סיור ווירטואלי מציאות מדומה

סיור ווירטואלי מציאות מדומה

אם יש ברשותכם משקפי VR אתם יכולים להיכנס לעולם המציאות מדומה. כל הסיורים שלנו תואמים למשקפי VR ויכולים לתת לכם חוויות משתמש אחרת. כיום בעולם הנדל"ן מציגים ללקוחת את רוב הנכסים דרך סיורים ווירטואליים ובמיוחד דרך משקפי תלת ממד.